Friday, July 22, 2011

Manusia ni makin bangsat lak

isu astro tak bagi servis baekkkkkkkkk punya masuk parlimen.

pung pang pung pang

nak denda!

bodoh.

YB setempat yang tak bagi servis baekk punya kat tempat dia tak pulak naik isu tu??

Tanah runtuh. Sampah sarap. Bekalan air putus. Jalan ranap. Lalat banyak. Pembentungan terbiar.

eh kau! banyak lagi isu rakyat kot!

kalau nak tunjuk prihatin, sila denda orang yang tak prihatin nasib yang boleh mengancam nyawa, lau takat astro tu, tak amek astro pun tak mati baii.

tapi kalau kawasan rumah aku dah barai, ngadu kat YB, YB buat bebal, tu tak denda pulak?

Sumpah. ni isu paling bangang aku pernah tengok masok parlimen.

7 comments:

Menteri Astro said...

haiiiyaaa..gua kasi masuk dalam parlimen bukan suka-suka hati gua maaa..
itu tauke astro sudah enam bulan tiada bayar gua punya komisen, gua kasi hantam dia lah masuk itu parlimen. keh keh keh!

boleh bah kalau kau.

Lee Zha said...

ishh tu lah bah!

bulih saja bah. hahaha

HEROICzero said...

HAHAHA .


kelakar .

tengok sekor2 jadi monyet dalam parlimen .

bangun kembali said...

isu-isu seperti astro itu hanya untuk mencari publisiti dan hanya ditujukan untuk rakyat yang 'mangkuk'sahaja.....dan isu seperti tanah runtuh, sampah sarap, bekalan air putus, jalan ranap, lalat banyak dan pembentungan terbiar akan didengarkan ketika pilihan raya...biaselah tu...

Lee Zha said...

hero : tau xpa. budus ya amat

bangun : lau bdk2 skolah yg otak asyk tau nak bcinte je mmg mdh tepengaruh bai. tu yg dorg nk tu. sng kena tpu.

Penulis Bogel (the naked writer) said...

gajah dpan mata tak nampk,
.......................
(hah, tlg sambung aku lupa)

=)

Lee Zha said...

kuman seberang laut nampak...hahaha