Wednesday, July 20, 2011

Senangnya!

nak sangat2 rasa hidup senang.

kaya? tak jugak.

kalau nak kaya, mesti beli lembu macam yusry kru ala2 beli jajan je. tu baru kaya.

nak senang ala2...

lau nak gi melancong, main book tiket je. lepas tu terus fly.

haa..nak senang macam tulah.

senangkan? :D

haa..nak senang macam tu lah..

kalau ada masalah. tak fikir panjang.

senang2 je tarik luggage p fly~

senang sangat2!

Tuhan..kalau di izinkan kudrat..

nak rasa senang macam tu. boleh? :D

aminnn............


...

6 comments:

Ayu Ikhwani said...

Aminnn..

..dan.. Nak Jugak~~~~

Hehe..

Wan Suhail said...

nak2~ hahah

HEROICzero said...

macam... dalam drama tv.

HAHA . mudah je gaya nya diorg .

Lee Zha said...

kak ayu : jom2 kumpol duit. t sng2 kita bcoti. hahaha

wan : haha best kan?

hero : yea..mcm lam drama tv, p tu jgk realiti hdp manusia yg x 'susah' mcm kita. :D

Penulis Bogel (the naked writer) said...

wow...aku tak pernah lagi naik kapalterbang. haha

Lee Zha said...

PB : hahahaa nanti2 ko naek la. bkn syok mana pun.