Sunday, March 27, 2011

Malam Sial

membaca.

yea..malam ni aku terus membaca satu satu blog yang aku pernah terjah tapi mungkin aku tidak tinggal jejak.

membaca satu satu luka insan yang menulis dengan harapan akan terubat luka tapi sayang..luka dan sakit itu tetap masih ada cuma mungkin senyuman dapat di ukir dari luka bila membaca kata kata semangat manusia maya.

satu satu luka manusia aku baca.

ahhh...sibuk dengan luka orang, luka kau macam mana liza???

diam.

youtube. remember me - T.I.

capai headphone. sarung di telinga.

vol max.


bagus....bingit macam mana pun...telinga kau tak dapat menangkap suara esak kau.

wahai hati...tolong sembuh. tolong kuat.

aku tak punya suami hati...yang boleh peluk aku dan pujuk kau.

tolong hati...

berehatlah..aku sudah penat kau tau...



...

9 comments:

MATAHARI said...

*menghulurkan Daim*, lontarkan, walau pada awan-awan, kalau tidak ia meracun.

Dark Half said...

reveal the bruises, let the agony flows out. mungkin satu terapi yg berkesan?
*makan Daim byk2 pemberian luc*

HEROICzero said...

ada lebih, luc? =)

semua ada bahagian sakit2 nya. bukan besar atau kecil, dasar atau dalam cerita nya. sakit tetap sakit. tapi yang berlaku juga telah berlaku.

terus terus itu yang penting nanti.

L said...

mata : 2 btg eskrim mek telan tek bok rs lapang kit :) daim mahal. xmok. :D

dark : tamau daim. nak eskrim. eskrim doplosen pun jadikla.

hero : yeap..tak sbr nak kluar dari miri ni bro..tp berat hati nak tgl parents.. :(

Kujie said...

untung juga boleh dengar...max

kak jie?

eemmmm....oku :p

L said...

kak jie : :) dgr ke x..tp hati ttp sakit kak jie...rs berat sgt.. ;(

Kujie said...

kita tgok sudut positif - bile hati sakit, tanda hati masih hidup

nk ckp sabar tu mcm dh puluh kali org ckp..tp nk ckp juga

sabar ye...

Republic Aku said...

buat jer apa yang perlu...

intan.maisarah said...

sakit.
pedih,
perit

buatkan kita tersedar,
dunia tak semua yang indah

itu buatkan kita kuat .
pasti