Saturday, January 22, 2011

Berkongsi Blog

ok! semalam di sebabkan terlalu 'free' aku banyak melawat2 ke tapak projek blogger yang aku-pun-tak-kenal. ha ha

selalunya, untuk mencari blog untuk di baca, aku akan pergi ke Mr Google dan taip je la apa2 ayat yang terlintas lam otak dan mana2 blog yang keluar, aku klik je.

bila dah sampai pada 1 blog, aku WAJIB baca komen. entah. aku suka kot. bila aku baca, dan dari situlah aku klik2 lagi nama blogger untuk tengok blog dorang..itulah cara blogwalking aku.



so, sebelum aku nak taip en3 pagi ni, meh aku share blog2 mana yang aku pergi semalam. sharing is caring. (napa aku rasa word tu gedik ek?? haaa~)

- ali-alridha - en3 = jika aku miliki kamu
- nur taufiqah - en3 = i wish you were here
- tehr - en3 = aku lupa tajuk tapi tentang perjalanan dia di sibu
- redboys - en3 = ibu adalah segalanya
- Yuyu & belognya - en3 = tips raih be pada usia belog setahun
- affanruslan - n3 = hikmah adanya musim sejuk &; hukum meletakkan gambar mendedahkan aurat
- hadirofiee - n3 = kembali belajar
- joegrimjow - n3 = banyak sangat aku baca, dah lupa tajuk apa
- tengkorak emas - n3 = pasal adik dia masok asrama




so kalau korang bosan, klik je la pada mana2 yang korang nak. kalau ada blog yang best, nanti aku kongsi lagi. :)

No comments: