Saturday, August 21, 2010

Meh Layan Jiwang

 Ungu - Cinta Dalam Hati
 
mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa dicintai
tak mengapa bagiku
asal kaupun bahagia dalam hidupmu
dalam hidupmu...

telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku
mencintaimu pun adalah bahagia untukku
bahagia untukku...

kuingin kau tahu diriku disini menanti dirimu
meski kutunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya

dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

kuingin kau tahu diriku disini menanti dirimu
meski kutunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya

dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja


nak tgk bidio ek?..TEKAN cini k. :) njoy~~


  • Kode lirik lagu "Cinta Dalam Hati" untuk dipasang di frie

  • 4 comments:

    Ayu Ikhwani said...

    Ohhh.. akak suke lagu ni.. someone special to me carikkan lagu ni utk akak. tp dia tatau la dia special utk akak heheheh..

    alvin takda umah harga 8juta said...

    wa lalui situasi ni...

    red-is-merah said...

    salam jenguk3.. belum sempat 'TEKAN cini' lagi....

    Lee Zha said...

    kak ayu : huuu~~ sedey lg ni kak, menetess mak..hehe..ye eh?? gtau la dia..kg mlps kg..huhu

    alvin : sm la kita bro..sbr je la.. :)

    uncle : hehe..vdeo utube ya jk uncle..best. :)