Thursday, June 9, 2011

Update Pantas!

beberapa bulan lepas, aku membebel tak ada kerja. dan faktor tak ada kerja tu buatkan aku separoh nanar. kalah orang putus cinta~ hahaha.

skang aku dah ada kerja. dekat 2 minggu dah mula. bukan tu aje. dah dekat seminggu aku bukan lagi gadis solo. bunyi macam agak hamsap di situ. hahaha.

kalau korang tanya aku tengah bercinta ke? aku tak dapat nak jawab, tapi kalau korang tanya aku tengah kenal hati budi orang, itu jawapan yang paling tepat aku rasa. sebab sampai ke hari ni, cinta tu tak hadir lagi.

tapi tak salah bagi peluang pada diri untuk terima orang yang sayangkan kau. bunyi kejam, sebab macam bertepuk sebelah tangan. tapi rasanya kalau kita ikhlas, Allah akan tolong.

hidup aku skang ni lebih tersusun rasanya. tenang. sebab aku dah kerja. kan aku dah kata, masa lom keja dulu jiwa kacau gila. separoh nanar. putus cinta pun aku tak macam tu.

berkurung dalam bilik. emo dengan kawan2. hmm..macam2. Pada Otomen, aku mintak maaf sangat2 sebab ko selalu jadi mangsa kemarahan aku. aku tak layak kot nak kawan balik dengan orang yang penyabar macam kau...maaf. sangat2..aku tak sempurna.

tapi kau kawan yang paling banyak tau luka dalam hati aku. terima kasih sahabat. tak boleh balas pun jasa kau. aku just boleh titipkan doa tuk ko setiap langkah hidup aku. tu aku janji. mungkin aku takkan sebut nama    ko dalam doa, tapi Allah Lebih Mengetahui siapa 'kawan' dalam hidup aku.

Last but not least, thanks for everything and yea..aku pelik something. malam tadi aku mimpi ko padahal muka ko aku tak tau macam mana. tapi memang dalam mimpi tu ko, siap jerawat2 kat muka ko pun aku nampak skali. hahahaa ajaibkan kuasa Allah? ko rahsia macam mana pun rupa ko, malam tadi Allah dah tunjuk dari mimpi aku. :)

6 comments:

Anonymous said...

tamek tiyut aie! ^^ - bb.aiyn -

syafiqakarim said...

mcm mana muka dia?kacak?lawa?
hee

Ali ridha said...

kawan dengan batman la selepas ni.

L said...

bb : ngegeh, hahaha

syafiqakarim : aku xreti la tgk muka org hensem ke x..haha yg aku tau DR. FAZLEY HENSEMMMMMM! haha..

ali ridha : boleh tuju lagu ke kat batman? haha

Dark Half said...

kemainnnn...dah bervungah-vungah hati kawan kita ni

L said...

vungah taik hayam~ hahaha