Wednesday, February 9, 2011

Pesanan Buat Kekasih : Gadis

sayang...

saya tau fitrah seorang perempuan tu dah dilahirkan dengan hati yang cukup sensitif..lembut..penyayang dan mudah tersentuh...

saya jugak faham sayang kalau perempuan ni nak belaian manja dari orang yang tersayang...

lebih2 lagi perhatian...

perhatian yang lebih tu kira macam perkara wajib yang awak nak dari lelaki yang awak sayang / minat...

tapi kan sayang...


blog awaklah blog lelaki yang paling best! siyes best! wink* 

awak..makin lama saya baca blog awak, saya rasa nak jatuh cinta pun ada. hik hik hik *gelak manja*

hehehe awak ni kelakarlah...suka taw bacew blog awak...

u..i kena jujur dengan u..kalau sehari i x baca blog u, i rasa dunia i tak cukup...

blog awak best...saya suka bace,,tak bosan pun..
hehe..comella post awak..gila comel....hehehe



sayang....

jangan jadi gedik dengan ayat2 di atas boleh?

even saya tau awak manja...

tapi...

sumpah saya 'berlakon' suka bila ayat2 macam tu awak anta...

sebab saya sayang awak, betulll...tak tipu...

saya sayang awak as follower saya...

bolehkan sayang?



kalau boleh, nak tunjuk muka macam ni depan orang yang komen gedik manja, boleh?


.: tampa dahi setiap kali terjumpa ayat pink berikut lam blog / formspring jantan :.



...

No comments: