Tuesday, February 22, 2011

Mual

Cerai.
Curang.
Miskin.
Gaduh.
Ampu.
Gila Harta.
Pilih Kasih.
Fitnah.
Mengungkit.
Kasar.
Jelik.
Terlalu Penyabar.
Mulut Longkang.
Tak Tahu Erti Syukur.
Cakap Besar.
Terlalu Bergantung.
Tak Pernah Insaf.
Angan2 Besar.



bila dah terlalu banyak di hadam, rasa mual sangat. sampai mual tu buat aku fobia nak mula sesuatu yang bernama 'perhubungan' antara sesama manusia secara depan.

orang kata, kalau mual jangan pergi tempat tinggi. tapi aku suka duduk tempat macam ni waktu malam bila 'mual'.

hari tu aku pergi atas bukit, malam, hujan renyai2, dengan kawan. berdua. lam keta. ya, dia lelaki.

"nak tengok apa malam2 ni? miri bukan ada apa pun..kecik je...dan2 depan tu nampak laut dah"...

senyum.

tak apa..biar aku saja yang tau apa aku cari bila pergi tempat tu...sekurang2nya..tempat tu buat aku hilang 'mual'....


...

No comments: