Monday, February 14, 2011

Kenapa Aku Kedekut?

Location : Formspring


Eh?..mana 'kotak jerit' awak? tak letak ke?

aku malas letak..aku buat blog, dan aku tak suka blog aku jadi RnR. 



Location : Blog

Saya dah follow awak, napa tak follow saya balik?

ada baca header atas tu? lau tak, meh sini aku ulang. Ini bukan kawasan follow-mollow. aku just follow blog yang aku rasa aku boleh hadam. tapi kalau kau nak follow aku, aku tak suruh dan aku tak paksa. lagipun takda pun aku letak 'u follow i, i follow u', rite?




sorilah budak2 lelaki dan gegurl yang gedik, aku pompuan tak ada perasaan, so tak yah manja2. aku tampar karang.




.: ngah plan esok dating nak buat apa....wahai kekasih, tunggu aku besok ya! maaf, tak ada hadiah, kek, mahupun ciuman, cukup ada selawat dan pujian-pujian, bolehkan? :) :.




...

No comments: