Friday, February 18, 2011

Doktor, nak penampar tak?

Lokasi : Klinik

doktor yang TERlalu prihatin


Dr : masuk..

aku : (duduk)

Dr : sakit apa?

aku : loya2..migrain...(sambil tengok Dr belek2 catatan sakit aku yang lepas2)

Dr : owhh...period ada datang?

aku : hah??!! (high note) ada...baru lepas

Dr : owh...ok...loya2 je?..

aku : yea..tapi bukan de kaitan dengan effek migrain saya ke?...

Dr : boleh jadi...period last bila?

aku : haa???! saya belum kawinlah la Dr..hahaha...

Dr : mana tau...(muka macam mintak sepak)

aku : eh...saya tak pernah buat! macam mana nak pregnant??

Dr : owhh....last period ingat??...




aku rasa..nak bakar je suma sijil2 kedoktoran dia tu...ptfff...jadi bidan jelah lau nak sangat tau orang pregnant ke tak...demm...



.: bila ada sumthing wrong dengan badan kita, kita lebih tau dari Dr. lau terjumpa Dr. yang pemalas, dorang tak akan layan kita ada kronik ke apa, main terjah fakta je...konon sakit simple2... :.




...

1 comment:

Ayu Ikhwani said...

Hahaha.. akak penah kene gini.. ngan Dr yg jage akak dr kecik plak tu. Mase tu mmg akak pegi sbb period lmbt pun. Damn! Yg sakit ati tu, balik je dr klinik tu (pas berasap je dlm hati time Dr tu ngan prihatinnye ckp, dia paham perangai org² muda zaman skrg), trus period.. what the hell!