Friday, February 18, 2011

Blog Must Read : 1

dari pagi sampai tengah hari ni, aku menapak baca blog je. al-maklum, 6 hari je lagi aku nak berdating dengan pc nih sebelum ba-bai kat ofis yang tak berapa ter-chenta ni.

sumpah rilek tapi otak aku berjalan fikir mana aku nak kerja lepas ni? tak apa, dunia Allah luas. usaha kena ada. adalah rezki nanti.

bukak fb bosan. so lepak blog Sarkasis. Jumpa nama manusia M. Faiz Syahmi. klik.

aku masuk blog dia. Just Writings. btw, blog dia tak nice. dia tulis novel rupanya. Bloodties. and ya, mula2 baca, aku rasa macam penulisan dia ala2 mat2 jiwang karat.

haha..aku rasa macam tu bila baca permulaan kisah Bloodties tulah..but then aku baru nampak sisi dark side kisah tu. yea, it 18PL. and hell ya..tu kisah yang jujur even just imaginasi saja.

kalau rasa bosan, lepaklah blog tu. tak rasa rugi pun baca. like i said, blog dia tak nice but tapi gaya penulisan dia diff. kalau rasa nak baca sumthing diff, silalah cepat2 pegi lepak. lau rasa nak cari blog nice dan nak tambah follower semata, nah...bek tak yah.

penulis macam dia tak mintak follower, tapi mintak korang hargai dan cuba masuk dalam apa yang dia tulis even apa yang dia tulis just sebuah novel bersiri imaginasi, tapi who knows? apa yang dia tulis tu realiti? nothing impossible beb...

so..silalah membaca. :)



.: tengah syok2 baca, rupa2nya lom habis..jalan cerita masih dalam otw...mungkin penulis busy dengan Sarkasis. :.




...

No comments: