Thursday, November 25, 2010

Aku Asli, Tapi Kenapa Tak Macam Dorang Lain??

ni kes2 baca blog2 awek cun arr nihh! hahahaha

aku perasan sesuatuh! yang ada kat aku, tapi tak hade kat dorang. damn! aku pompuan jugak hape...tulen bang..

aku TERperasan samting ar..aku nengok kan..blog dorang kan..yang aweks2 la kan..mesti ada kisah gegurl..tak kisahlah kisah tawen2 ke..cinte2 te..piyet2 ke..pesen2 ke...liptip2 ke...

p haku macam tade je?? ada la..kot. tentang en3 mula2 dolu2 sal mekap2..

aishhh...mungkin betol la...aku de gen2 lelaki lam badan...

hahaha..aishhh...xpe la aweks2 cun-binti-comel-mulut-muncong2 (bak kata bro bijeng, hahaha) awak2 suma wat la lagi en3 sal gegurl...saya tukang baca, boleh. xreti la..

huuuuuuuuuuuuu~

6 comments:

menusuk hati said...

Hoho!nang bnyk gen2 laki dlm bdn ktk ya.Hoho!Yg ptg,khwn dgn laki.Hoho!

Lee Zha said...

ehem2...napesu kmk masih rah laki la....*blushing*

apan lee said...

haha.ni baru asli! ;p

Lee Zha said...

apan..ko mengingatkn aku akan kueh apam..hahaha yum2~

Bijen M. said...

Eh.
Serius ke lu asli?
Serius?
Cuba cakap betul-betul.
Isk.

Lee Zha said...

btol la bro...aduii..ko nak bukti hape g nihhh?? kg aku pakai kn ko purdah kg br tau. hahahah