Monday, November 29, 2010

Akhirnya..terjawab. Tapi Apa Jawapan Aku?

selama beberapa hari ni...eh salah..selama bulan November ni..aku setia menjenguk ke portal tiap2 hari.. tiap2 hari aku akan gi tengok portal ni untuk dapatkan jawapan..

tapi pagi ni lain sikit..sebab bila aku jenguk je portal ni, dia da bagi aku jawapan yang aku asyik tunggu selama dekat 2 bulan la jugak...

akhirnya...

akhirnya...

akhirnya...

aku dapat. aku diterima. tapi...

aku tak klik pun PENGESAHAN TAWARAN...

makin banyak pulak yang aku fikir...

ah sudah..mahu ke tak ni? hati kata mahu. otak kata jangan. mana satu?

runsing..

kalau aku pegi..aku tau banyak yang takkan setuju..

tapi selama ni..orang lain wat keputusan..aku tak campur pun..

ye la..berani buat, berani tanggung. kan?

tapi kenapa bila sampai aku je mesti banyak suara2 lain?...

untuk kali ke 2..boleh tak aku pentingkan diri sendiri dalam hidup?

boleh tak aku ulang mementingkan diri macam yang aku buat 4 tahun lepas?...

rasanya baru 2 kali aku keras kepala..jadi..boleh tak bagi aku peluang untuk keras kepala kali ke -2?..

No comments: