Tuesday, October 12, 2010

~ Sejarah memang akan berulang...

pagi ni..mengingatkan aku tentang benda yang jadi 4 tahun lepas..di telan mati mak..di luah mati bapak...kejam gila bunyi peribahasa tu..

macam2 yang aku fikir..apa yang bapak kata..apa yang mak kata..apa yang hati aku kata...macam2..kata2 dorang sama je macam tahun lepas jugak..aku tunggu..tangguh..tapi ending sama jugak...melepas...

aku bukan nak pentingkan diri...tapi aku da rasa da sampai masa aku untuk blah dan blajar hidup sendiri. macam 4 tahun lepas...alhamdulillah...aku boleh hidup even jauh dari famly..

dorang da panggil tuk interview da..tunggu aku je pergi..tapi cam na aku nak pergi kalau semua macam tak izikan aku pergi??.....

serabut....tak tau da apa nak fikir...

10 comments:

red-is-merah said...

kalau telan mati mak, luah mati bpk, jgn telan apa2.. kunyah je... ikut hati berani, ikut rasa jd wira... ikut selera, makanpun kenyang....hehe.. guro jak.....

Lee Zha said...

hahaha...mcm2 jk uncle ya...

Ayu Ikhwani said...

Nape ni Zha?

Lee Zha said...

nk smbg stdy kak..p de halangan ckit. :)

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

bole bw bincang kan~~

Lee Zha said...

dh bncg la bro, xpe, aku wt scr underground je skg..kalau btol rezki aku, xke mn. :)

Bijen M. said...

Istikharahlah.

maPieCeoFarT said...

perlu aku tolong nyanyi lagu kKer - Izinku Pergi? XD

chillex, za... when the time is right, it will happen... Tuhan dah tulis semuanya... kmk akan sentiasa encourage ktk sambung blaja k? Luv u... =)

Lee Zha said...

bro bijen : insyaAllah bro.

zara : laling...its ok..lau da mmg rezki liza, lmbt or cpt ttp pegi. :)

mekdonel said...

entry ini worth reading..

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/maher-zain-ni-sunni-ke-syiah.html

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/metafora-sarcacsm-sound-derek-dan.html

serius!