Monday, October 18, 2010

Kalau da jodoh...

hmmm...semalam gi lepak esplanade..kt mne tu? ini gambarnya..esplanade Miri Sarawak ye..

gerai2 jual air..kropok..ayam panggang...fuhh..sedap!

ni waktu senja...romantik kan?? heee~

lepas lepak, trus pecut g umah bezfren aku...wat apa?..hehehe...tengok baby la..baby girl..p ralat lak rasa aku..sebab mak aku xkasi aku pelok o KISH baby tu! what???? mak aku da warning awal2 lam keta..lau 1st baby..lau nak pegang..kena bagi duit dulu baru ley kish o pegang.

aik...ade ke?...petua orang2 tua la kan...so agak kempunan aku semalam..huuu...tahan geram je la tengok Dyg Nur Eisyal Khadijah. fuhh...panjang! xpe Eisyal..ti hujung bulan Umi Zha blikan baju tros ek??? ley kish2 lebihhh!! heee...

balik dari sana, otak aku yang tadi lari pi merayau ke mana da fikir sal rumah. famly. and again, masa depan. hmmm..apa yang aku boleh kata...aku follow the flow je skang...

andai kata xde jodoh nak berdating an buku2 lagi..aku redha. de tanggungjawab lain. ye aku tau..peluang tak datang selalu...

tapi..agak complicated kalau kau sorang je anak dara yang tinggal lam rumah tu. dan sum1 da gitau aku.. jaga dan tanggung mak bapak ialah t/jawab anak perempuan yang belum kawen dan anak lelaki (laki...dorang kawin ke x..tetap masih t/jawab tu ada)

aku terasa ok! tapi tak la sampai butt hurt. terfikir jugak..macam aku agak pentingkan diri...alah..bumi Allah ni luas...tak semestinya masuk Uni baru aku ley belajar. kan?

so kawan2 yang aku sayang...minta maaf lau hasrat nak sama2 degree mungkin tak tercapai...tak apa..aku doakan korang suma berjaya..

pe kaitan n3 an tajuk?? ye la...lau ada memang jodoh aku an degree t..cepat o lambat..tetap dapat capai jugak... hahaha..bukan jodoh kawin2 ok.... - saya belom baligh - LOL