Saturday, September 4, 2010

Khas buat Otomen

haahahaha..aku siap wat KHAS tuk ko, lau ko xbc siap ko ek! sory arr..aku msh xde idea nak merapu hari ni..terkejut jugak semalam, bila ko tanya aku nak merapu apa hari ni. hahaha aku ingat ko tak baca blog aku~~ weeeeewiit~ ni yang aku rasa macam nak pigi meminang ko je nih! hahahahaha...

mesti ko kagum an pic ni kan???? hahahhaha
p still today pun aku xda idea ni..hahaha...ko cari idea untuk aku ok?? macam semalam, kita sembang balik, boleh ke tak aku merapu idea ko..yang semalam punya itu haa..otak aku belum ley bekerja, sebab mayb situasi yang terjadi tu..tak berlaku depan mata aku, so susah sikit nak membebel.




 
nota kaki dan tangan : time kasih ye kerna memberi daku idea dan concern tentang blog yang macam tak betol ini! nanti aku blanja ko pulut panggang 1 dozen. ok? hahaha

No comments: