Thursday, October 13, 2011

halimunan

bila singgah mana-mana blog..kadang2 aku lebih suka baca, diam dan keluar. malas mahu tinggal jejak. maksud aku komen. sebab bila aku baca habis apa yang penulis tulis, aku memang akan baca kotak komen jugak.

tapi aku biarkan kosong tak berisi dengan nama aku. sebab?

sebab aku malu. semua yang komen orang-orang berseni. aku?

hantu yang tak penting untuk orang baca, sebab ayat aku macam gampang.

7 comments:

Anonymous said...

sama macam aku.

catherine- said...

hi hantu.

ok~ aku bukan org seni.

ayat aku mmg mcm celaka.

bweekksss~

ghost writer said...

hey,bukan kah setiap orang punya part dan skillnya.so,kenapa tak lakukan dengan cara sendiri.itu lebih bagus kannn..

yg penting apa yang perlu kita nyatakan.

HEROICzero said...

banyak juga blog yang aku baca dan diam .

entah kenapa .

bukan segan atau apa .

cuma , entah .

Sca Ndx said...

hi lee zha - wahty. hee

Lee Zha said...

anoy : 'aku' tu siapa kau?

cath : ayat kau buat aku imagine lemah gemalai jari gadis thai menari. hahaha

ghost : entah la abam hantu. saya segan betul ni.

hero : kan? kan??

sca : budak lolipopppp! eh salah. k-pop. haha

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik