Tuesday, May 17, 2011

Lama dah tak mencoret....

da...kira 2 minggu aku biar blog bersawang. bukan sudah tidak cinta dunia blog, cuma aku tak tahu nak mencoret benda yang baru.

aku takkan ulang isu pemikiran benda yang sama semata2 mahu kejar trafik atau mahu mengikat pengikut supaya tak lari...macam sorang blogger ni. asyik ulang isu sensasi yang aku rasa dah basi nak tengok dalam blog dia.

taulah isu itu dulu pernah buat trafik blog dia pertama kali masyukkkkkkkk tapi TAK PERLU ok?

muak. cambagos. kalau korang ada apa2 mahu bincang atau korek pemikiran aku tentang sesuatu, jangan segan dan silu malu untuk tinggalkan jejak dalam kotak komen ok? :) salam...

2 comments:

Penulis Bogel (the naked writer) said...

terdesak atau mendesak...=)

L said...

warna manusia. nak buat macam mana? :)