Thursday, September 30, 2010

Hodoh Punya Perangai

aku singgah blog Mr. K . ntah n3 hapa aku baca, aku da lupa. tapi lam n3 tu Mr.K berdongeng sal sorang awek cita kat Mr. K sal laki yang dia minat

hensem?? mestila..macam ala2 artis..kot..(dari apa yang aweks ni kata la kan) aku tak tau lak dia hensem ke tak, sebab awek tu bukan aku. haha

laki yang dia minat tu lak da pandai nak ngendap2 dia..awek tu anggap...sweeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttt sahngat2 la laki tu kan! (ngendap??? sweeet??? aarr....) ye la..memang la sweet sebab yang ngendap tu laki2 poooooooooojaan dia. excited gila da awek ni.

dan2 tu jugak Mr.K gitau secret admired aweks ni (yang gemok, kata awek tu la...itu yang aku baca) kirim salam kat aweks ni. KIRIM SALAM okey, bukan NGENDAP. KIRIM SALAM sajeeeeee...

aweks tu lam nada geli pun cop secret admire dia -STALKER!

arrr?? hehe..pelik tol..orang kirim salam pun di panggil stalker...bukan ngendap ko pun kan??

tau la laki poooooooooojaan hati kau tu ensem (bak kt kau la awek) tapi jangan la sampai nak cop mamat yang minat ko tu stalker...

hmm...kadang2 aku malu ngan kaum aku...prangai..macam tak sedar diri...

aku doakan la MAMAT GEMOK SI STALKER kau tu kaya raya...biar ko lak yang terhegeh2 kat dia masa tu..dan aku doakan dia dapat bini ala2 model...hehehe..aminnnnnnn......





p/s : jangan rasa diri hot sangat....

No comments: